Check This Out Babe!

Monday 20 February 2012

Beto Kusyairi Menyerlah Kini:Pelangi Kasih dan Jujur Aku Dayus


Assalamualaikum

Aku mengenali pelakon ni melalui drama bersiri Geng Surau..memang lawak dan tidak kering gusi cerita ni. Lebih-lebih lagi Imam dia yang memang sporting. Sorryler, aku bukan kenal sangat pelakon-pelakon sekarang yang tumbuh bagai cendawan selepas hujan.

Since aku tengok drama bersiri Pelangi Kasih, aku baru kenal Beto Kusyairi.Minat lakonannya kerana pandai membawa watak..kadang-kadang naik benci dan meluat watak yang dibawanya.Itu petanda Beto menghayati watak yang diberi.

Kini cerekarana Jujus Aku Dayus...sakit kepala aku duk ikut cerita ini sebab banyak teka teki dan lakonan Beto yang memang 'berkesan' menjadi seorang suami yang menyimpan dan memendam.Mimik muka dan perlakuan dalam cerita tu buat aku sakit hati pun ada, sebab semua orang dok korek..'Apa masalah ko ni?'.Akhirnya dapat jawapan..kekantoian isterinya..tertido dengan ex-bf.Tapi yang best watak Beto ni jadi mamat selamba ngorat orang dan meminang anak Datuk..gentleman sekali..

Tahniah buat Beto Kusyairi..nasib baik dah kahwin, maybe dia akan glamour macam Aaron Aziz dan Rosyam Noor

p/s: Beto ex-student UiTM...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...