Check This Out Babe!

Wednesday 15 February 2012

Doakan Emak Saya Sihat

Assalamualaikum

Esok pagi aku perlu bawak mak aku ke Hospital Putrajaya untuk buat medical check up+CT Scan+darah etc.
Harapan aku penyakit yang dialami oleh mak tidak kronik.Mak aku didapati mendapat penyakit yang berkaitan dengan pembengkakan tiroid serta pembentukan kalsium di tekak.
Harapan agar aku lebih kuat dan tabah (mak aku relax je muka dia). Aku doakan agar penyakit mak terkawal dan cepat pulih.

p/s:Since mak aku amalkan makan minyak kelapa dara, kelihatan pembengkakan dilehernya semakin mengecut.

3 comments:

  1. Amiin. Tak ada apa yang mampu Zetchi lakukan untuk menolong mak kamu selain menghulur doa agar cepat sembuh.

    ReplyDelete
  2. saye doakan semoga emak akak cepat sembuh..Amin

    ReplyDelete
  3. terima kasih dengan doa ikhlas hati anda semua

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...