Check This Out Babe!

Tuesday 27 March 2012

Bila Umur Dah Lanjut Terlambat Sudah

Assalamualaikum

Tadi aku borak-borak dengan bos aku pasal ada sorang akak tu sakit kaki kerana asid urik banyak hingga kaki bengkak dan tak boleh berjalan seperti biasa.Semakin berusia umur kita semakin banyak penyakit mulai timbul.
Aku akui aku yang agak-agak muda ni..walhal tua gak (30an) sudah mengalami sakit kaki.
Makanya, perlu kita ambil supplemen..sebab terasa dah terlambat dan khasiat dari makanan pun bukan 100% kita dapat nutirisinya.

Berbalik cerita tadi, akak tu sebenarnya stop makan supplemen. Dia kata harga mahal.  Sejak akak tu stop maka supplemen terus sakit mendadak.Aku faham tak semua orang mampu, tapi kita boleh makan supplemen natural dan murah seperti memasak makanan tidak terlalu lama, exercise dan buah-buahan.Actually makan supplemen pun kena ikut kemampuan gak.Ada yang murah tapi kualiti kurang, ada yang mahal tapi memang bagus. Hakikatnya ikut keserasian badan sebenarnya, oleh itu kalau nak makan supplemen biar berterusan dan jika mahu tahu supplemen itu serasi atau tidak, at least 3 months kita makan.

                                      Dapatkan VCO Catalyst dengan harga RM78.00 (2 kotak)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...