Check This Out Babe!

Wednesday 27 June 2012

Jumpa Blogger di IJN

Assalamualaikum

Baru-baru ini aku telah ke Institut Jantung Negara kerana ibuku ada temujanji dengan pakar di sana. Pertama sekali bila aku sampai di sana aku contact seorang rakan blogger http://asranorrie.blogspot.com/.
Kami sering berhubung melalui email dan sms kerana soal business.Hehehe..Ms Norrie ni customer tegar virgin coconut oil Catalyst aku.
Kami tak pula bergambar sebab duk leka berborak dan tak terfikir pula aku nak amik gambar.

Pagi-pagi lagi aku dah sampai IJN.First time aku ke sana, nasib baik aku government servant maka gunakan kemudahan yang ada iaitu gunakan guarantee letter.Itulah kelebihan bekerja dengan Kerajaan Malaysia, manfaatnya adalah untuk ibu bapa kita membuat rawatan di hospital dan juga anak-anak kita.

Tapi kerja mana-mana pun sama je, jika majikan ada cover untuk perubatan sekeluarga. Apa yang penting..jagalah kesihatan, makan makanan yang seimbang dan buat senaman.

Padahal diri sendiri pun tak stabil lagi............wewewewe

p/s:Mari amalkan supplement seperti VCO Catalyst etc. Siapa nak jamu boleh cuba Jamu Susuk Dara juga.


2 comments:

  1. yelah...apasal tak terpk nak bergambar padahal masing2 pegang hp ada kamera.....nice to meet u dear!!!1

    ReplyDelete
  2. hahah..yeler norie,pasni kita jumpa amik gambar ek..gegege

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...