Check This Out Babe!

Sunday 29 July 2012

Jaga Suami Jangan Terlepas

AWAS JAGA2 SUAMI ANDA :-) JGN SAMPAI TERLEPAS .....

AWAS!!!!!!!!!!!! PANAS!!!!!!!!
JANDA HOTTTT JAMU SUSUK DARA
~
JODOH JAMU SUSUK DARA
~

Saya adalah ibu tunggal.
Menjalani kehidupan harian sendirian bersama-sama anak2 setelah pemergian suami beberapa tahun yang lepas. Semenjak menngunakan JAMU SUSUK DARA dan memberikan gambar “alien” yang keluar dari put put saya.. membuatkan saya popular di JABATAN sy bekerja. Sejujurnya SAYA MALU diusik2 kawan2 sekerja yg saya anggap mereka mengejek2 saya.
TETAPI SETIAP KALI WAKTU MAKAN TENGAHARI. Ada sahaja kawan2 wanita yg ajak keluar makan sama2 YANG BESH mereka request “ hanya kita berdua, n mereka yg belanja” INI SEMUA GARA2 INGIN TAHU N MINTA SAYA MENCERITAKAN PENGALAMAN MENGGUNAKAN JAMU SUSUK DARA.
BERMULA dari itu saya lah yang akan belikan untuk pihak mereka rahsia2. Sehingga saya menjadi agen utk dapatkan less 20%.
SEMAKIN HARI SAYA SEMAKIN POPULAR. Dan perniagaan saya pon bertambah maju dan saya mmg tak boleh dinafikan…kali ni saya yg belanja mereka
SEHINGGALAH SAYA DAPAT MEMBELI HONDA ACCORD yang baru
Sehingga satu hari baru2 ini saya dilamar rakan 1 bangunan tempat saya bekerja.
Huh sedihnya dalam hati…bertahun2 menyendiri tanpa suami. Kali ini saya dilamar utk kali kedua.
Bercinta tidak. Berkenen2 pon tidak.
Silelaki meluahkan hasrat utk mengahwini saya. TAPI SAYANGNYE………………………………
Isterinya adalah sahabat saya.
Menjelang ramadhan. Saya menerima perlawaannya utk bercuti bersama anak2 saya.
Saya bagi sedikit masa mendekati beliau ini. Saya cuba selami hatinya. Kenapa berhasrat menjadikan saya isteri. Sedangkan isteri beliau lebih cantik dan berjaya serta berpangkat besar di jabatan saya.
Dengan tenang…
Silelaki tadi berkata.
Sungguh kamu sendirian tanpa suami. Kamu pandai menjaga diri dan kebersihan. Bertutur manis dan menyenangkan.
Sedangkan isteri yang saya ada..ada sedikit yang tidak seperti kamu miliki. Tetapi isteri yang saya ada…saya tidak boleh hidup tanpanya kerana saya sayangkan keluarga saya.
Sehingga hari ini sis hani. Akk tak pernah angkat atau reply sms panggilan lelaki tersebut. Mujurlah akk dah resign dari jabatan kerajaan beberapa bulan yang lepas. Tetapi akk tetap diburu suami orang tersebut!
Sumber:Honeydew Hanni (FB) 
Maklumat tentang Jamu Susuk Dara:http://twinniesshoppe.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...