Check This Out Babe!

Friday 17 August 2012

Naturactor dari MEIKO



Siapa yang suka pakai produk Naturactor.Grab this opportunities as soon as possible.





Lately ramai orang gemar menggunakan cover face keluaran MEIKO.Macam-macam info yang aku peroleh tentang produk ini yang mengatakan produk Naturactor banyak diciplak dari China. Sumber yang aku dapati MEIKO ada juga pengeluar dari China.Means version negara China, the ingredients tetap sama. Version Jepun tak banyak pilihan compared dari China. Tapi apapun muka orang Cina dan Jepun memang cantik..jeles i


'saya ambik naturactor direct dari china. mmg ada yg ori china. saya dpt pun dari supplier kat naturactor.com tue and dia carikan dealer dri china yg boleh supply ke malaysia. x semua supplier dari china boleh supply brg ke malaysia. and pengeluar x boleh supply direct kat kita sbb melanggar perjanjian ngan naturactor jepun. maklumat nie pun saya dpt dari pengeluar naturactor china. banyak perbezaan yg ori n x ori. nnti saya attachkan ngan akk. awl bulan 9 nie saya nak oder kat sana. kalau akk berminat boleh masuk senarai sekali. saya pun dah baca entry2 yg mengatakan product x de di china. akk boleh tgok kat naturactor jepun, kat situ ada alamat pengeluar china.'

Sumber dari Azlenda Jaffar azlenda80@yahoo.com (you all boleh order dengan beliau)

Lagipun banyak produk dari P&G pun dari Thailand maka tak kisahler dari negara mana 
yang penting kualiti dan kesesuaian harga serta keserasian kulit

p/s:Kryolan so heavy to my face..rasa muka nak jatuh,tapi Naturactor memang selesa,light and soft.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...