Check This Out Babe!

Wednesday 15 August 2012

Orang Mula Bercuti Tapi Diriku..

Assalamualaikum

Hari ini ramai dah mula bercuti. Bagus juga bila ramai dah pulang ke kampung terlebih awal.Sekurang-kurangnya jalan raya tak sesak dan senang nak shopping.Shopping...tak habis-habis lagi nak shopping.Raya kali ini kami utamakan anak-anak.Aku lebih suka anak-anak yang pakai baju cantik dan comel.Mama dan papa dah shopping tapi setakat cukup syarat. Baju Melayu memang tak tempah tahun ni sebab hubby aku cycle baju tunang.Oh no!Lama gila baju tu.Tapi sebab terjaga rapi dan cantik lagi.Anyway dulu setiap tahun buat baju Melayu baru.Aku rasa hampir semua warna ada.Jadi pusing balik warna-warna tu.Kitorang dah tak tahu warna apa nak buat dah.Tahun ni warna apa ye?Tunggu...tak surprise lak nanti.Hahahah..aku buat baju kurung pun takat syarat nak pakai buat pi kerja.Buat baju vogue2 ni bukan ada function ala2 Mak Datin ke apa.Tapi ada gak aritu beli kat boutique Bjuti kat Maju Junction.Tu pun sebab adik ipar kahwin..maka merangkap baju raya sekaliler.Okler tu..Kita ni kena belanja berhemah.Apa yang penting beli sesuatu untuk jangka masa panjang.

Twin 1



Bab makan pula aku tak kisah dan berkira.Nak makan hotel ke apa, kitorang pi je makan.Selagi sihat dan tahu nak flush balik toxic2 tu semua kitorang makan jek.

Kepada yang akan pulang ke kampung semoga selamat sampai ke destinasi dan bagi yang beraya di kota..sure heaven sebab tak ramai orang dan kereta.

p/s:Dulu beraya di Putrajaya..senyap sunyi jek dan BOSAN!!

Twin 2

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...