Check This Out Babe!

Wednesday 26 September 2012

Aku Jadi Glamour-Jamuan Hari Raya CKUB

 Assalamualaikum

Aku jadi glamour!!Oh tidak..hehee selama ni aku cam poyo poyo senyap buat kerja.Pi balik meeting dan mengadap report.Penutup Syawal yang lalu jabatan aku buat jamuan hari raya dan setiap bahagian perlu ambil bahagian iaitu organise the event then buka gerai ikut states.Aku ni bidan terjun, jadiler penunggu gerai Negeri Perak.Sure bos aku bangga sebab dia orghang Perok. Then my fren kata, akak kita jadi puteri perak k..Oh No!!Mana nak cari semua sanggul ala2 tuan puteri.Kami memang buat kerja last minutes.Pakai apa yang ada then pi kedai mak andam pinjam (sewa daa...)


Kreatif sungguh akak-akak kita ni

Judges buat penilaian..ala..tak menang pun

Heheh..ensem tak dato ni.Aku dapat anugerah 'Glamour Raya Kategori Wanita'

Bersama senior officer/UTM dia menang gak 'Glamour Raya Kategori Lelaki'

Puteri Perak Mak Dara (kami dah kawin ya..)


With Boss Besarku Dato' Manap yang comel.Aku menang cabutan bertuah 2nd last.
(Hadiah last dapat bercuti ke Gambang...nyaris2)

Wakil gerai Perak


Nasi arab as the main menu


Bila jumpa muah2 ler



Organizer kuat

By the way tahniah buat semua rakan2 jabatan kerana dapat pujian yang event kali ni really happening and ada 'class'

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...