Check This Out Babe!

Friday 31 May 2013

Lepak Old Town With Rita Rudaini (RS Collagen)

Assalamualaikum

Finally aku upload juga gambar bersama Rita Rudaini. Okeh..she sharing her product which is RS Collagen.Malam tadi aku dah tempekkan mask ke muka memang very soft dan tidak melekit.Aku pakai bawak ke pagi then aku cuci.Memang mudah saja nak cuci dan tidak melekit.Tak perlu guna air panas pun.Hasilnya...tunggu seminggu dua macamana.
Tentang collagen tu, ramuannya terdiri daripada rumpai laut,sarang burung dan herba-herba sewaktu dengannya.Sis Rita kata itu adalah resepi ibu kepada share partner dia.Before dia menjual produk ni, dia dah test pada diri dia dulu.Kulit Rita memang cantik tanpa make up tebal pun.She's strong mother nak cari rezeki anak-anak.Berniaga lagi masyuk sebenarnya dari makan gaji tau...


 Comel tak kami bergambar bersama.Ibu beranak 2, Sis Rita baby boys aku baby girls

Semalam dapat special gift from Sis Rita

Mendengar penerangan dari Rita tentang cara menggunakan produk. She's nice dan sapa kata dia sombong..cuma malu-malu jek.


My officemate pun sesama menempel bergambar.


Amboi Cik Farah..dah macam retis juga.

Kelebihan produk ni memang banyak dan aku akan share kendian ok..tapi asas utama kita sebagai perempuan pastinya untuk kesihatan dan kulit yang cantik.
Mask tu after korang guna memang muka jadi tegang dan licin...takpe...aku dan rakan aku dah plan siapa cantik dulu...hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...