Check This Out Babe!

Thursday 3 October 2013

Produk Tempatan Setaraf Antarabangsa: Le Juice dan PhytoCellTec™ STEM CELL

Assalamualaikum

Korang ada tak sakit lutut, pinggang dan badan berbisa?Maklumlah semakin bertambah usia semakin maca-macam penyakit ada. Baru-baru ni aku pergi swimming dan selalunya balik dari swimming badan aku memang sakit-sakit.
Since aku mengamalkan Le Jus sakit badan yang berbisa-bisa dah hilang.Aku juga alami masalah buang air dan berlaku masalah semasa pergerakan najis..(malu nak cakap sebenarnya).Rasa usus tu macam luka dan kadang bila sakit perut nak buang air macam senggugut.Since aku jumpa Dr Ashaari dan dia telah kenalkan Le Jus, sakit tu dah hilang..amat-amat bersyukur.Bayangkan almost 5 years aku alami sakit tu since aku operate endometriosis.

Produk ni juga setaraf dengan produk antarabangsa iaitu Monavie.Cuma Le Jus disesuaikan dengan climate dan badan orang Asia.Ada macam-macam kandungannya iaitu kayu manis,habatussauda,kurma,madu,sayur-sayuran,buah-buahan dsb.

Jika ada yang berminat boleh inform aku.Sekurang-kurangnya bila ada masalah kesihatan, cuba yang organik dan elak dari dibedah.Kos hidup dan perubatan sekarang tinggi, mak kita perlu cari ikhtiar lain yang lebih menjimatkan.Badan sihat baru mampu kerja untuk sara hidup keluarga.


 Le Juice rasanya memang sedap..mau taknye korang telan sehari dah habis,tapi packaging yg sedehana ini manfaatnya sangat tinggi.Amalkan jam 7 pg dan 7 malam kerana waktu itu darah kita aktif bergerak ke organ badan dan mendapat khasiat secukupnya.Bagi wanita dan lelaki keintiman anda terserlah..hewhew


PhytoCellTec™ STEM CELL amat sesuai yang mahu awet muda dan ganteng.Kulit pasti tegang dan anjal..bagi wanita kulit cerah dan breast mekar sejambak..erkk

Jika berminat boleh wassap/sms saya ok..0192562460

Produk adalah halal dan ada kelulusan dari KKM..no worries


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...