Check This Out Babe!

Thursday 22 May 2014

Misteri Nombor Telefon Ini Terungkai

03-27263500



Ada sesiapa yang pernah menjawab panggilan dari nombor telefon di atas?
Kita pasti menjawab panggilan telefon tak kira sesiapa pun.Melainkan tahu tu nombor telefon Ah Long..(kutip hutang/reminder suh bayar) sure takut nak angkat. But this time dah banyak kali terkena.Zaman dulu no 016-^&*^*& pasti aku tak angkat sebab dah terkena juga.Apalagi ni tugas telemarketing membuat promosi produk seperti insurance etc.Kadang-kadang confident kata dari Celcom bagai, padahal ada pakej for insurance.Macam-macam produk diorang promote.Takpe terima kasih saya tak berminat pun. 

Baru-baru ni dapat call nombor seperti di atas.Time office bila kita jawap takpe saya busy ye..sanggup tanya bila puan free, saya call lagi...Nak sedapkan hati bagitau waktu lepas office hour.Bila dia call..heheh tak angkatlah den..semua tu tujuan untuk kita keluar duit.Kalau nak sangat insurance adalah lebih baik melalui agen yang bole dipercayai.Tak perlu melalui telefon ni, sebab kalau kita nak claim insurance bukan diorang yang akan uruskan..


Teknik aku nak share di sini untuk identify nombor telefon dari mana dengan cara surf thru internet.Heheh..tak payah buang masa call balik. Kaedah ni diamalkan oleh rakan-rakan aku juga..so dah jumpa from where and what purpose that number called you..

I know that is their sumber mata pendapatan for telemarketers..tapi ada kot rakaman perbualan sampai kene maki oleh diorang.Especially related dengan kad kredit.U all don't simply bagi nombor kad 3 angka kat belakang.Mau  tak melalak korang kene bayar kredit or debit kad u all, habislaa duit dalam saving account.

sumber: http://whocallsme.com/Phone-Number.aspx/0327263500

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...