Check This Out Babe!

Tuesday 3 June 2014

Surprise!!!


Surprise!!!

Boleh macam tu ek..hari ini kawan aku datang ke rumah mak hantarkan Osteomatrix Shaklee. Terkejut Hjh Sulimah sebab bukan anak dia yang balik rumah.Huwaaa really miss mak..Kenapa aku tak balik kampung tungguu..aku akan cerita.

By the way, mak aku makan Osteomatrix ni sebab dia sakit kaki dan lutut.Maklumlah umur dia dah 78 tahun. Kita yang masih muda remaja ni lagi digalakkan makan. Sesiapa yang nak vitamin SHaklee boleh hello dgn aku ye..




Rindu pada mak..

Thanks Ida tolong hantarkan Osteomatrix Shaklee.

Amat sesuai bagi kita seorang wanita yang kerap kehilangan kalsium dan bakal tulang rapuh..huhu.Maklumlaa dah jadi omak-omak ni dan kerja kuar urus rumahtangga.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...