Check This Out Babe!

Tuesday 16 January 2018

Giveaway Jatuh hati dengan Mary Kay

Assalamualaikum
Hari ni saya sangatlah teruja kerana mendapat hadiah dari Mary Kay.

Siapa suka dapat hadiah?
Semua orang suka kan!
Dari mula saya menggunakan produk Mary Kay hanya untuk pakai sendiri,kini dah jadi side income.
Orang ramai menegur perubahan kepada wajah saya.
Siapa yang taknak gebu,cerah dan kulit sihat.
Saya amat teruja dengan prinsip Mary Kay juga iaitu 'God First'.
Kita sebagai orang Islam pun akan utamakan Allah bukan?

Apa yang penting..saya nak capai target saya iaitu mendapat kulit yang sihat.


Jom cuci mata di laman berikut

Saya nak bagi hadiah juga tau!!
Saya nak u all share laman ni dan webpage di dalam blog masing-masing dengan syarat seperti berikut:


B.Buat belian produk melalui website sekurang-kurangnya RM150 setelah mendapat khidmat rundingan dari saya.

C.Tempoh dari tarikh 17-26 Januari 2018

Saya akan bagi hadiah ye..cepat!





4 comments:

  1. wahhh.. menarik ni...

    psssttt terima kasih join Segmen Nak URL Blog #33. Blog anda ada di http://www.mialiana.com/2018/01/senarai-url-blog-33.html

    ReplyDelete
  2. BLOGWALKING HERE. http://chea94.blogspot.my/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...