Check This Out Babe!

Friday 23 September 2011

Kau atau Aku yang CURANG!

Assalamualaikum wbt


Adakah kau tidak menyayangi diriku lagi?Di mana kesetiaan dan janji-janji yang kau lafazkan padaku selama ini?Mengapa kau sanggup hancurkan hati dan perasaanku?Mengapa kau khianati cintaku?Mengapa kau lakukan ini semua kepadaku?Tidak cukup sempurnakah aku untukmu?

Ini baru sikit, aku memang dah banyak pengalaman jatuh cinta dan putus cinta (ye ke? atau aku yang tinggalkan si dia).
Baru-baru ini, dalam blog Abang Nara yang hensem cerita tentang Khairul Fahmi aka Apex.


http://beautifulnara.com/khairul-fahmi-che-mat-jiwang-di-twitter/.

Baca sendirilah,aku malas nak cerita panjang sebab aku meluat dengan orang yang mengada-ngada dan gatal ni.

Aku memang anti dengan orang curang, tapi aku tak boleh kata anti sebab nanti aku kena diri sendiri.Sebenarnya aku tak suka orang yang tidak jujur dengan pasangan.Jika memang kau dah tak suka, lebih baik kau terus terang.Jangan memberi harapan dan bermain kata manis pujangga.Especially kaum Adam, ada yang tak hensem perut boroi tapi duit banyak pun main perasaan perempuan.Lagilah kalau ada ketak 6 kat perut.Pantang nampak awek seksi dan cun, berdahi licin,engkau pun sama.Apa yang aku nampak Pakcik Apex ni memang tak jujur dalam perhubungan.Itu adalah lesson learnt bagi kaum hawa dan adam juga..Jika kamu permainkan perasaan orang, Allah akan balas balik pada kamu.Aku bukan nak kata padan muka si mangsa dicurang.Tetapi, ada hikmahnya dan kebaikkannya.Allah sayangkan kita sebenarnya.Dia nak uji kita.Kepada kawan-kawanku yang hadapi masalah begini, jika tak sehaluan, maka selesaikan segera.Jika dia untuk kita pasti ada jodohnya hingga akhir hayat.Jika dia bukan untuk kita, Insya Allah..ada cahaya kebahagiaan buat kita.

p/s:Kepada Apex..diharapkan berubah akal dan fikiran, kamu ada keluarga perempuan..(Hakikatnya memang ramai pemain bola sepak kaki perempuan...akuinyalah)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...