Check This Out Babe!

Tuesday 29 November 2011

Beautifulnara asyik kene kondem..Zubir dihanjing

Assalamualaikum

Aku kesian betul dengan Abang Nara, tak habis-habis kena kondem dengan bloggers.Dah tentunya blog dia citer pasal artis, korang juga yang baca.Dah baca diam-diamlah..jangan nak kutuk gila.Rezeki yang dia terima dari Nufnang ke apa ke itu semua biar Allah yang tetapkan samada berkat atau tidak.
Begitu juga wartawan, tugas mereka mencaribahan untuk melariskan majalah/surat khabar/MELODI.Aku rasa kalau korang baca paper Utusan or Berita Harian sure berebut nak baca cerita/gossip artis kan.Duit papers tu korang juga bayar and jadi sumber pendapatan wartawan.

Zubir pun dipanggil 'hanjing' pasal isu artis lama yang dikatakan bercerai selepas nikah 7 hari.Kita sebagai orang luar memang tak tau citer benar.Kadang-kadang wartawan memang ada sumber sahih dan tidak tulis semberono.Kadang-kadang artis nak cover malu atau maybe otai itu dalam proses berbaik semula,bukan betul-betul cerai.Kita tak tahu cerita sebenar.

Oleh yang demikian,sebagai manusia yang berhemah dan berbudi bahasa, kawal diri anda dari tindakan yang melampau.

p/s:suka juga baca pasal gossip,saja nak release stress

3 comments:

  1. kdg² zubir tu melampau.. hover pun ada..

    ReplyDelete
  2. hehe, betul la tu ros, aku pun biasanya carik gosip dulu..tapi aku rasa wartawan sekarang ni pun cam takde etika..kena respect hak peribadi orang..Maksudnya boleh menulis tapi ada limitla takat mana boleh disentuh..Aku pun malas nak komen banyak pasal cerita artis, setakat baca pastu diam2 je sudah..

    ReplyDelete
  3. mizzkechique:tu tugas wartawan hiburan,tapi ada batasannya

    missbby:kita ni tukang baca jek..itukan hiburan semata..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...