Check This Out Babe!

Wednesday 16 November 2011

Hari ini mood tak best

Assalamualaikum

Kenapa hari ini mood aku tak baik?

1) Aku dapat tahu 2nd bos aku kena tranfer pergi bahagian lain,aku dah takde geng dan bos yang baik macam dia

2)Super bos aku tak dapat yakinkan super super bos aku untuk stay di bahagian aku, maka memang takde makna lagi nak pertahankan dia di bahagian aku

3) Lepas ni sure aku macam superman, buat kerja gila babai.Nak cover satu Malaysia tu.

4)Aku selsema dan selsema.Rasa badan macam nak demam.Aku makan pil selsema tadi.

5)Office surrounding aku sunyi sepi sebab ramai pergi kursus.Termasukler semua technician aku kat sini.

6)Aku dengan kawan aku asyik menaip report..report bagai nak muntah.

7)Petang ni super bos aku nak jumpa ramai-ramai..janganler cerita sedih..adeh badan aku terasa sakit dah ni.

8) Sebenarnya dari Jumaat lepas aku dah tak ada mood.Sebab berita tak best, 2nd bos aku kene transfer.kalau dengan cara yang baik tak apa.

9)Aku kecewa dengan pihak atasan yang so selfish.Tak tau hargai kerja yang kita buat hempas pulas cam nak mati.

10)Aku dan kawan-kawan buat kerja kerana Allah, cuci kerja orang, cuci taik kerja orang.Bila dah siap..apa yang kami dapat.Pahala...tak apa.Tapi pihak atasan tau nak arah nak bagi gah.Tengokler limitation dan kemampuan staff dari segi masa etc.

11)Aku rasa tak semua top management ni ada sifat leadership.Lain kali buat test Kepimpinan dan Attitude pada manusia-manusia ni.Dapat gaji ribu riban..tapi besarkan punggung kat kerusi je.

Aku dah tahap gaban tak ada mood nak buat kerja.Perkara utama adalah kerana hidung aku tersumbat dan badan aku nak demam...rasa nak balik tidur...ZZZZZZZZ

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...