Check This Out Babe!

Monday 26 March 2012

Perasan Tak Kulit Kita Semakin Berkedut

Assalamualaikum

Aku tahu diri semakin berumur dan kaki mulai sakit-sakit. Maklumlah orang tak reti duduk 
diam dan paling utama sekali kaki aku ni setiap hari berjalan sebab nak kejar komuter.
 Baru-baru ini aku sakit lutut, terasa i dah tua sebab selalunya orang tua yang sakit kaki.
Memandangkan aku nak melewatkan dan menagguhkan sakit kaki (tak nak jadi macam mak bertongkat dan boss kena inject setiap bulan di lutut), aku tidak teragak-agak makan Collagen dari Catalyst.
Murah gak dan berkualiti.Selain itu, kedut dimuka pun kurang kerana collagen kan bantu meremajakan kulit.
Kesan amalkan collagen catalyst ni boleh kurangkan kulit berminyak, masalah parut dan jerawat, minda cergas dan licinkan tapak kaki korang yang merekah. Bagi ibu menyusu pun elok juga, susu akan bertambah.Anak yang menyusu tu pun awet muda serta sihat.


RM59.90(semenanjung)
RM65.90 (sabah/sarawak)

Harga yang amat berpatutan, even student pun mampu memilikinya.Ada 15sachet rasanya sedap juga macam buah-buahan gitu.Masuk je dalam mulut then minum air suam. 
By the way, kalau you all nak mencuba boleh hubungi saya ye..stok ada jek, maklumler alang-alang aku order banyak, bolehler jual pada sapa yang berkenan.

p/s:Kulit mukaku yang kering dan berjerawat pun semakin kurang..i like!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...