Check This Out Babe!

Monday 26 March 2012

Seronok bila kulit muka nampak berseri

Assalamualaikum

Pagi-pagi lagi aku dah bangun, kalau nak ikutkan memang liat bangun pagi sebab badan terasa letih.Sejak amalkan VCO+Collagen badan terasa segar.Sebelum ini aku amalkan multivitamin juga, namun dengan penambahan VCO+Collagen buat kulit kita lebih moist.Aku alami masalah kulit kering.Korang tahu tak kulit kering ni buat muka cepat berkedut sebab tak cukup pelembap.

Aku dah banyak brand guna, memang produk yang aku guna ada membantu mengurangkan masalah kulit muka aku kering dan berjerawat, namun setelah amalkan pemakanan minyak kelapa dara ni, kulit muka lebih lembap, tegang, jerawat semakin menyusut dan parut pun pudar.

Jika korang nak mencuba dan mengetahui lebih lanjut Klik sini dan situ

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...