Check This Out Babe!

Wednesday 29 August 2012

Bloggers Semua:Saya Suka Produk Tupperware

Assalamualaikum

Aku mula menggunakan Tupperware sejak kahwin dan kini memang pengguna tegar produk storage barangan jenama Tupperware. Even pergi mana-mana kalau bawak Tupperware mesti aku cari dan pastikan dibawa pulang.Mahal tu babe..Lesson learnt aku, siapa yang pinjam Tupperware mesti buat harta sendiri lepas tu.

Oklah Tupperware ada keluarkan 2 jenis produk yang memang mudah, pantas dan efficient untuk membuat kerja.

Kempen kali ni ada TAda.............

Turbo Chopper dan Kitchen On The Move






Sesuai sangat bagi ibu yang bekerja dan bapa surarumah. Nak buat sambal belacan/petai/bilis pun mudah.Lebih-lebih lagi memarut untuk buat inti popia or masak lodeh. Apalagi kenkawan jika berminat boleh order. Harga sebenar both barang seperti tertera di bawah

Turbo Chopper RM129.00

Kitchen On The Move RM171.70 (Limited release ye)

Special to All Bloggers..jika mahu produk tersebut akan ku bagi harga diskaun yang special (rahsia)...please call me 019-2562460or email me mawarbiruairlaut@gmail.com ok

SEMENTARA STOK MASIH ADO!

2 comments:

  1. Ohh samalah kita. Saya pun dr dulu (anak dara) sampai sekarang (mak dara) menggunakan tupperware!. Yg terbaru beli pengukus (sebenarnya tukar tupperware lama yg rosak)...sangat2 berguna.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...