Check This Out Babe!

Wednesday, 1 August 2012

MISS-V INTIM GEL SUSUK DARA

MISS-V INTIM GEL..berfungsi membantu mengembalikan intimasi/ghairah wanita. Gel berubat yg diadun dgn herba tradisional membantu menyuburkan dinding faraj dgn melancarkan peredaran darah pada tisu2 lmbut didinding faraj. herba akan mengaktifkan sel2 sensitif faraj setersunya meningkatkan ghairah terutamanya di bhg 'clitoris' spya lebih berghairah. amat elok utk mereka yg sudah menopos, faraj kering dan wanita yang tidak bernafsu tidak kira usia. gel ini berubat dimana ia bole mencegah dan mengubati fungus di dlm faraj lalu mencegah keputihan.


Yang Pregnant boleh guna juga


RM56


1) MISS-V INTIMATE GEL (RM56.00) -


-> mengetatkan bahagian intim
-> mengAKTIFkan sel2 di "vagina canal" atau laluan vagina spya lebih sensitif.
(Ramuan herba akan melancarkan peredaran darah sehingga ke "kelen***"
dimana ada satu titik ghairah dipaggil "G-SPOT" lalu memberikan kepuasan maksimum)
-> meMATIkan fungus2 dan bakteria di dlm vagina lalu mencegah terjadinya
keputihan - bersih dinding vagina (menggebu dan subur serta lembab kembali
-> mencegah bau ditempat sulit
-> wanita yg masih muda tetapi hilang ghairah kerana hilang kesensitifan terutamanya
selepas bersalin.
-> mencegah faraj kering (gel akan menyuburkan dan mengembalikan kelembapan semulajadi)
-> Menghampiri peringkat menopos / telah pun menopos.

Gel BERUBAT ini dapat MENGEMBALIKAN keremajaan vagina dan mengembalikan keghairahan yg semakin lupus... insyaallah
BOLEH DIGUNAKAN OLEH WANITA BERKAHWIN TANPA MENGIRA USIA

Cara pengunaan: Picit gel ke jari penunjuk saiz sebesar 10sen dan masukkan ke dalan bahagian intim dan nikmatilah kepuasannya!!







Ada pengguna yang was-was nak pakai jamu "RAHSIA PENGANTIN DARA" sbb kena insert/masukkan dalam faraj. Antara soalan2 dari pengguna:

SOALAN:
Kak smlm sy dah mskkn. Sblh kanan k lh katakn tp sblk kiri masyaallah smpi kemek kapsul 2 sy buat. Tp bila jari dkluarkn ada serbuk kat jari kemungkinan kapsul 2 dah pecah. Mcmna ye & lps 2 rasa berangin kat faraj ...? Lg satu sy pun x tahu keddknnya btl @... x *****

JAWAPAN:
tak apa..mmg kat dlm nti dia pecah sbb kapsul larut. takyahlah smpai pksa2 sgt, agak2 sudah. RAHSIAnya ialah lender, keputihan dan air becak akan bergumpal dgn serbuk herba tu dan mnjadi ketulan2 kecil. Dinding di pangkal rahim akan mnjadi bersih. Dlm masa 3 hari kita korek n kluarkan. Ada tu dia akan kuar menerusi kencing. sekiranya kesat, sapukan jari ngn minyak masak dan korek. rahsia mudah yg tak trpikir oleh kita di zaman moden. Org dulu2 sbb takde doktor, nak tak nak faraj kena jaga sendiri. Org skrg trlalu harapkan doktor tau2 faraj dah nazak.. takkanlah itupun takut dan sakit. ini sume permainan minda. Jadi saya nasihatkan mulai hari ni, jagalah faraj kita. Jangan tunggu sampai lender, air busuk meleleh kluar sendiri baru nak amik tindakan. Itupun sambil lewa pakai pantyliner jer..tak terpikir ke yang rahim kat dalam tu dah bonyok semacam. Tu sbb zaman moden ni ramai yg kena kanser pangkal rahim...puncanya dari sikap kita juga yang tak ambik kisah sebab “benda tu kat dalam”...

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...