Check This Out Babe!

Thursday 2 August 2012

HTC One memang Awesome!


Assalamualaikum

Malam tadi hubby ku suruh bersiap dengan kadar segera sesudah berbuka. Aku bilang, nak pi mana ni?Dia bilang...asyik bilang je..ingat 123.Dia kata ikut je cepat skit siap.So twins nak bawak tak?Kataku..Baby tak payah, suh masuk bilik.Suruh masuk bilik tu perkara biasa bila mana kami nak keluar tanpa si kembar.Kalau tidak meraung tak cukup udara.

'Bibik!Masuk bilik!Jeritku..Baik buk!Bila twins dah masuk bilik,kami pun jalan berjengket-jengket pergi ke pintu dan masuk kereta.

Aku kata 'Kita nak pi mana ni?'

Alam Sentral! Kata hubby..Dah lama benar aku tak ke sana,mesti heaven dengan baju It's time to shopping..Shoppingler sangat rupa-rupanya, hubbyku nak beli telefon. Tapi dia beli Blackberry Torch sebab senang nak berBBM dengan officemates dan bosses dia.Telefon dia dah lama kejung..Nokia Expressmusic, so dia pakai handphone yang takat RM90 ada torchlight. Nama tetap ada TORCH.

Aku pun nak gak telefon baru sebab telefon aku kena off on baru bole dapat message.Jenis sama juga Nokia ExpressMusic.


So apa yang aku pilih is HTC One..memang awesome!Sebab gambar cantik, memory besar, user friendly,boleh main game, internet dan yang penting processor lebih ok dari Samsung..huhu.Bukan kutuk ye..ia bergantung kepada tahap kemampuan masing-masing.
Anyway, telefon HTC ni banyak digunakan dan dikenali di US compared Samsung dia pasaran Asia.Padahal baru berapa jam je aku pakai..Oh..kesian laki aku, telefon Blackberry yang dia beli tu speaker tak kuat...adoiii
Lepas ni kena pi kedai tu balik..kalau tak Pulangkan!

p/s:Gila kentang kami beli Galaxy Tab 2 10.1.Ni sebab nak bagi twins main..boleh gitu?Takpe..papa banyak duet..



Apalagi..dapatkanlah HTC One ni..memang ada banyak version paling terbaru HTC One Y

2 comments:

  1. untungnya twins.. hehehehe.. lega ya ada bibik.. dapat juga rehat.. kami ni jenuh la bergelut sakan dengan anak2.. nak keluar berdua mmg jauh panggang dari api kecuali keluar curi2 time keja :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum, Salam Ramadhan...

    TAHNIAH! Anda terpilih sebagai salah seorang pemenang EqbalZack: Brisbane Giveaway.

    Sila rujuk entry di blog eqbalzack.com dan berikan maklumat menggunakan CONTACT form di blog tersebut sebelum 6 Ogos 2012 (Isnin).

    Terima kasih.

    -eqbalzack-

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...