Check This Out Babe!

Saturday 4 August 2012

Rezeki Bersama Eqbal Zack!



Assalamualaikum

Sebenarnya dah beberapa hari aku terima kad raya dari Blogger EqbalZack. He's a lecturer from UPM and now doing his Phd. Bila pula agaknya turn aku untuk sambung Phd.So Eqbal..please share ur knowledge and experience with me..Mintak semangat sikit.
ANyway I'm really appreciate him because he appreciates his followers.Kene main balas-balas plak.Itulah tandanya kawan blogs. Buat baik berpada-pada buat jahat jangan sekali. Frankly speaking aku sedari Eqbal Zack tidak memilih bulu bloggers and have a good communication skills even in blogs and reality.He's a good idol for others actually.Some bloggers pilih bulu.Aku rasalah..sebab ada bloggers yang dah high level..oo dulu dia pun low ranks jugak, takde masa nak layan followers.Cuma certain blogger otai yang faham dan tau situasi dunia sekarang.Ntah2 aku pun sama bila dah glamour..oops..taknak glamour2 ni..bukan bawak ke mati pun nanti.Semua tu duniawi.

Dan tanpa disangka aku memenangi EqbalZack:Brisbane Giveaway Alhamdulillah..rezeki di bulan Ramadhan.

Dah lama tak dapat kad raya..Akhirnya

Alhamdulillah..

3 comments:

  1. btol tu kak . blogger eqbal zack ni mmg peramah , org tegur pn ramah je . n kita pn mnang jgk keychain n dpt kad . nk wt post tggu keychain dpt la. heheh

    ReplyDelete
  2. syukur alhamdulillah.. tahniah.. dia mmg tk sombongkan walau dah femes

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...