Check This Out Babe!

Wednesday 17 July 2013

Tengku Zaihan Che Ku Abdul Rahman:Tak Sangka Calon BN Kuala Besut Ex Officemate

Assalamualaikum

Salam ramadhan semua, selamat berpuasa dan pastikan puasa anda cukup tahun ini.Bagi yang tak boleh cukupkan puasa tu faham-fahamler itu dah memang kejadian alam..(untuk perempuan je yer).
Semalam masa aku tonton Berita TV3 aku terdengar nama calon YB BN Kuala Besut iaitu Tengku Zaihan..Erk..macam biasa dengar je..So aku start searching di internet.Nampak sangat aku ni tak ikuti isu semasa sekarang.Maklumlah bulan puasa dan malas nak tengok berita. tepat jangkaan aku Tengku Zaihan adalah rakan sepejabat masa aku di JPS Selangor.Tapi dia jaga special projects.He's such a nice guy and tak sombong. Peramah dan rajin orangnya. Memang abang ni baik...huahuaa..masa kat JPS tu kira abangler...Masa tu dia just jurutera gred J41 then naik pangkat gred J44 menjadi Jurutera Daerah di JPS Kota Tinggi.Kemudian itu naik pangkat  gred J48 ditugaskan di JPS Malaysia.




Anyway tahniah Bro dan good luck!Semoga menjadi YB yang benar-benar berbakti kepada rakyat dengan penuh tulus dan ikhlas.


Tengku Zaihan Che Ku Abdul Rahman (born 4th August 1976) is a former civil engineer with the Drainage and Irrigation Department. He is currently in the running for the Kuala Besut constituency by-election in Terengganu.[1] The by election was held after the demise of the seat holder Datuk Dr Rahman Mokhtar. The civil engineer will face PAS candidate Endot @ Azlan Yusof a Class A contractor also from Kuala Besut
Source:http://en.wikipedia.org/wiki/Tengku_Zaihan_Che_Ku_Abdul_Rahman

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...