Check This Out Babe!

Tuesday 24 September 2013

Hati Kering

Assalamualaikum

Masih ingat tak cerita niat nak membantu kawan tapi memakan diri di link http://mawarbiruairlaut-bicarakudanmu.blogspot.com/2013/08/niat-membantu-namun-memakan-dirikerana.html

Ok aku nak sambung balik semula, memang aku dan dia tidak tegur dan saling berpandangan. Kini, memang dia menuntut kembali kononnya hak dia.Takpela..aku pulangkan dengan wang gajiku walau aku rugi RM2500.
Aku berdoa agar Allah murahkan rezekiku dan anak-anak.Niat untuk membantu tapi kawan sendiri tiada rasa ikhsan dan budi pekerti..aku paksa rela sebenarnya...

6 comments:

  1. Takpelah ros, semua pun ada hikmahnya..Tu pasal orang kata rambut sama hitam tapi hati lain-lain..Sabar banyak2 yea

    ReplyDelete
    Replies
    1. sobs sobs..sedihnya rasa,ada hikmahnya.huda aku rasa ko kenal kot..dak sek SDBL

      Delete
  2. erm.. biasalah tu manusia.. bykkan bersabar yer,, moga ada rezeki yg lain sdg menanti..

    ReplyDelete
  3. sabarlah.. moga satu hari nanti dia sedar atas perbuatannya itu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...