Check This Out Babe!

Wednesday 18 December 2013

Lebih Banyak Haters Lebih Kuat Kita

Bagaimana kita membina kekuatan diri jika menghadapi dugaan atau musuh. 


Jangan gaduh-gaduh dan cari pasal kerana sampai bila-bila tiada kesudahan.Adalah lebih baik kita muhasabah diri bukan menunding jari.Jika mengecilkan hati orang lain lebih baik kita bermaafan dan lupakan.Perkara yang negatif kita cuba tangkis dan pedulikan.Pasti haters mati akal.Dalam hati memang perit nak tahan dan lawam. Baik pi tengok wayang Hobbit!!

Stay strong babeh..u can do it.Jika ada haters berlagak bagus dan mahu menjatuhkan kamu, biarkan saja.Eh..kenapa tak balas je.Jika kita ingat Allah, pasti Allah beri pembalasan.Tak kisah di dunia mahupun akhirat. Kita kena tunjuk kita kuat, bukan lembik macam sotong.Must have pendirian, bukan amarah atau airmata yang menyelesaikan masalah.Haters will stop their action because they feel they are failed.


Bertahan..cuba bertahan apa haters buat pada diri kita.Hati memang sakit, tapi anggap haters tu kurang ilmu..err nak kata bengap boleh tak..ahhaha..sebenarnya haters jeles dengan kita.Sebab tu apa yang kita buat dan nak buat semua tak kena.So kalau nak bertahan dengan haters..delete diorang dari pandangan dan kalau dalam keluarga, kita buat muka 20 sen.


Bluwekkk.. ada aku kisah!!!Pedulikan dan buat bodo.Sebab tu kata hati kene kental dan kuat.So kalau haters provoke macam giler babun.Biarkan saja dia meroyan..hahaha..cantik tak lidah saya yang terjeli ni..miowwwwwww

2 comments:

  1. haters? wat dont no sudeyhhh..
    kdg2 ape yg haters ckp ni boleh laa nak amek. utk kte baiki diri.
    kdg2 anggap je mcm angin lalu je. sbb kdg haters ni ckp je lebih.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...