Check This Out Babe!

Monday 16 December 2013

Pahala Pasti Ada

Malam ni sepatutnya aku siapkan proposal untuk further Phd.Sebenarnya aku takde mood nak buat sebab terlalu banyak kejadian yang menimpa diri aku.Kali ni aku malas nak berkias.Tapi demi menjaga maruah orang aku kena jaga aib orang.

Apabila kita silap kita perlu akuinya..
Memang benar..tapi manusia ni depan saja manis dan elok.Tapi dibelakang kecam diri kita macam-macam.Aku tak kisah sapa yang nak menipu tu kerana Allah akan balas di akhirat kelak.Hmm manusia,memang cakap cukup berlagak dengan hadis riwayat segala.Tapi aku pasti, dapat pahala dari mereka.

Segala yang terjadi adalah kehendak Dia
Memang benar,tapi jika kita mampu menepis,aku pasti hati tenang dan bahagia jika kita redha.Aku cuba untuk redha dan perlu redha.Aku sebenarnya cukup letih dengan sikap manusia berpura-pura.Yang pasti kita perlu berhati-hati.Manusia di depan manis..

Terpaksa terima dalam apa jua keadaan
Kita perlu telan..telan jek.Kita jangan buat pada orang, nanti Allah je balas..(pujuk hati).Belajar hargai orang yang menyayangi kita juga.Pasti tenang.

Feelin want to sleep...i guess dun want to do anything..adios

Noted: Dear girl yang bernama N%$&!@@a .. segalanya Allah balas di akhirat kelak.Bukti di dunia pasti ada so dun worry dan takut.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...