Check This Out Babe!

Wednesday 15 January 2014

Ini Kali Giliran Dia Pula..

Assalamualaikum

Aku jangka ramai yang masih bercuti memandangkan minggu ini hanya 3 hari sahaja hari bekerja.Aku taknak cuti lagi sebab sayang nak cuti.Lagipun masih awal tahun lagi.Salam Maulidur Rasul buat semua..semoga kita sebagai umat Islam menghayati dan cuba mencontohi sifat-sifat terpuji Nabi Muhammad SAW.Alangkah bahagianya jika kita dapat melihat wajah Nabi Muhammad SAW.Sedekahkan AL-Fatihah buat Nabi Muhammad SAW agar mendapat syafaat darinya dan moga di akhirat kelak kita menjadi umat Nabi Muhammad SAW.

Hari ni hari pertama aku drive kereta ke office.Awal pagi dah keluar sebab aku risau susah nak dapat parking kereta.Maklumlah office kat Putrajaya ni lack of parking space.Siapa yang lewat terpaksa parking celah-celah Bedah dan lepas hand brake.Kalau tidak mau tak mengamuk kereta yang korang block.Alhamdulillah aku dapat parking dengan tenang..Hahaha..my turn driving a car terasa cam best jek.Tapi kesian En Hubby..sebab kali ni dia yang naik komuter,Almaklumlah kena transfer ke office baru.Welcome to the club honey!!Selama ni I yang naik komuter, berdiri, cium ketiak ramai orang, sakit kaki dan pinggang.Now...It's ur turn.

Hopefully this is part of ur cardio excercise ok.Since aku dah tak berjalan jauh ni memang terasa badan lemah-lemah..hehehh..maklumlah selalu pagi-pagi dah berjalan mengejar punch card.Tapi dengar cerita aku ni sementara je di Putrajaya..Takpelah..lepas ni kita pi kerja sesama ek.


Hubby kata lembabnya train ni bergerak..baru tau kan..awal camne pun kalau dah train problem lambat jugakler nak sampai.Bilalah sistem pengangkutan awam di Malaysia ni betul-betul nak maju.Pleaselah KTM improve your service. Dah berzaman aku naik komuter pun macam tu juga..

p/s:Suddenly miss my komuter-mate 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...