Check This Out Babe!

Friday 9 June 2017

Syukur Ya Allah...

Assalamualaikum..

Lama betul blog ni tak update sebab banyak perkara yang tidak dijangka telah berlaku dalam hidup saya. I'm having up and down life few months lately.Mungkin kerana kerja banyak, dengan maid yang buat hal dan tidak disangka-sangka lahirnya Rosniena Jr dalam keluarga.

Masya Allah, kurniaan Allah setelah sekian lama menanti dan kakak kembar menanti adik.Finally I am safely delivered baby girl. Actually saya sibuk dengan kerja yang tak pernah habis dan sibuk pergi check up.

Dalam keadaan kerja yang stress memanjang sampai border nak kene darah tinggi, tak sangka pula 'tersangkut'.Memang semangat dan daya tahan baby ni sangat kuat. Kuat bersama mama pergi balik kerja dan bersengkang mata buat kerja dan melayan kerenah kakak.


Masa ni mama excited dengan papa pergi scan 3D/4D semua bagai dekat Klinik As-Salam Bangi. Dr Rosma sangatlah sabar sepanjang masa scan baby.Malu nak tunjuk muka dan tidur je. Memang saya rekemen scan baby kat sini. Doktor sangatlah profesional dan pandai memujuk baby suh tunjuk muka. Yang lawak tu, Doktor kata nampak hidung je besar. Papa excited nak baby boy, tapi doktor dah tunjuk dengan jelas baby gender apa...heheh. 


Alhamdulillah Nur Aliyah Khayla selamat dilahirkan pada 2 Jun 2016 di Hospital Putrajaya. By right dia lahir pada 7 Jun 2016 iaitu hari pertama puasa kalau tak silap. Takpelah Khayla tak sabar nak keluar tengok dunia dan membesar di luar rahim. Masa tu Khayla 37 minggu..



Fresh from oven..


Masa ni mama dah start kerja..nasib baik Ma Wan tolong jaga Khayla, mama risau bagi pengasuh.Sekarang ni macam-macam kes. 

Now Khayla dah setahun..lama giler kan tak update..oh gambar nantilah hahaha takde dalam pc ni.Birthday Khayla pada bulan Ramadhan..what to do.,..celebrate lepas berbuka sajalah.


4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...