Check This Out Babe!

Friday 15 July 2011

Cherita Pictures

Assalamualaikum

Hari ini hari Jumaat, mudah-mudahan mendapat barakah dan bulan ni bulan Sya'aban then masuk bulan Ramadhan.Hanya beberapa minggu sahaja kita akan mula berpuasa.Saya pun berusaha untuk ganti puasa, tapi memandangkan Bendera Merah, terpaksa menunggu waktu BERSIH.Bukan Perhimpunan BERSIH baju KUNING tau..sorry tak terlibat sama.

Sempena Ramadhan dan Syawal yang bakal menjelang ni, saya dapati ada promosi oleh Cherita Pictures.Siapa Cherita Pictures ni?Saya mengenali team photographer ni pun dari rakan sepejabat yang telah berkahwin dan menggunakan khidmat mereka untuk sessi photografi gambar perkahwinan dia.Hehe..dah bersalin pun Pn Linda and dapat baby boy yang chomel.Namanya Al-Ikhlas..betul-betul Ikhlas mama and papa dia..melahirkan Ikhlas..:)

Saya amat berminat dengan hasil kerja team Cherita Pictures, so if nak lihat hasil kerja mereka bole masuk web Cherita Pictures.Oh Ya! Sempena Bulan Ramadhan and Syawal ni, Cherita Pictures ada buat promosi studio portrait.Saya pun tidak ketinggalan menghubungi Aziel (012-2044543) untuk buat temujanji dan bayar wang deposit. Hehe..tak sabar rasanya nak bergambar sekeluarga, lebih-lebih lagi dengan si kembar yang makin lasak.Lepas ni Cherita Pictures kena bagi diskaun kat saya yer, sebab dah tolong promotekan :))

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...